هیات هزینه‌ اعزاممان به اردوی تیم ملی را نمی‌دهد

ایسنا/کرمانشاه دونده ۸۰۰ متر ایران از عدم حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات آسیایی به دلیل تامین نکردن هزینه های اعزام از سوی هیات استان خبر داد.

پژمان یارولی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی جهت حضور در مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی قزاقستان، اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی، از بین ورزشکاران کرمانشاه از من و سبحان احمدی برای حضور در این اردوها دعوت کرده است.

وی افزود: از آنجایی که هزینه های اعزام به این اردوها را باید هیات استان ها تامین کنند، اما هیات کرمانشاه زیربار این مسئله نمی رود و اعلام کرده که هزینه ای برای اعزام ما به اردوها نخواهد کرد. من و سبحان احمدی هم به دلیل مشکلات مالی به این اردو نرفتیم.

دونده ۸۰۰ متر ایران اضافه کرد:  مسابقات داخل سالن آسیا که حدود دو ماه دیگر برگزار خواهد شد، یکی از ورودی های بازی های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین است.

وی با بیان اینکه هیات ادعا می کند پولی برای اعزام ما ندارد، یادآورشد: این درحالیست که پیست مجموعه ورزشی آزادی از طریق ماده ۸۸ در اختیار هیات استان قرار دارد و درآمد خوبی هم از آن کسب می کند.

یارولی تاکید کرد: با ملی پوشان دیگر استان ها هم صحبت کرده ام، آنها می گویند که هزینه های اعزام را هیات هایشان متقبل می شوند، اما در کرمانشاه اینچنین نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه رئیس هیات به هیچکدام از وعده هایی که به دونده های ملی پوش داده بود، از جمله راه اندازی سالن بدنسازی، تایم اختصاصی و… عمل نکرد و برای حضور در مسابقات هم پشتیبانی از ما ندارد.  

انتهای پیام