زاگرس اسلام آبادغرب برابر نخلستان دشتستان به تساوی رسید 

ایسنا/کرمانشاه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی برابر نخلستان دشستان تن به تساوی ۲۹ بر ۲۹ داد. 

علیرضا بکماز سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب عصر امروز(۱۸ آبان) پس از این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: نیمه اول این دیدار با اختلاف دو گل به سود تیم دشتستان به پایان رسید، اما در نیمه دوم عملکرد تیم ما بسیار بهتر شد. 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه هر دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و فنی بازی کردند، می توان گفت که نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه ممکن در این بازی بود. 

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب از این دیدار به عنوان یکی از زیباترین بازی های لیگ نام برد و افزود: حریف دشتستانی از وجود بازیکنانی خوب، باتجربه و ملی پوش بهره می برد، با این وجود بازیکنان ما هم بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند. 

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد داوری این دیدار، عنوان کرد: داوری که برای این بازی انتخاب کرده بودند، بی تجربه بود و نحوه قضاوتش اعتراض و نارضایتی هر دو تیم را بدنبال داشت، به گونه ای که حتی لحظه آخر بازی هم به حاشیه کشیده شد. 

بکماز در پایان ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش گفت: بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و بازیکنانمان عملکرد راضی کننده تری دارند. 

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال تاکنون شش بازی داشته که سه بازی خود را واگذار کرده، در دو بازی پیروز شده و در یک بازی هم به تساوی رسیده است.

این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، سه شنبه هفته آینده(۲۴ آبان) به مصاف تیم پرواز اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام